I made this widget at MyFlashFetish.com.

2010年8月2日星期一

IM DE WHO IM


为什么?为什么?
你是无聊,太得空,还是精神有问题?
我认识你吗?
你很过分,卑鄙,无耻!!
你不觉得偷拿别人的照片,
侮辱别人,破坏别人的名誉很下流吗?
你会讲别人,不会讲自己!
我做过再不要脸,再坏的事情,
都不如你这一次的无耻!
如果你酱容易就被激怒,
你倒不如回家多学习几年做人的道理,
不要像现在那么幼稚!
请不要再用你肮脏的口,
说出任何一句关于我的东西,
因为我觉得很肮脏,很恶心!
我希望这个人不是我的朋友,
如果是...请你滚远远去,
身为你的朋友很丢脸!
为什么要酱心机?
我不想搞到连朋友都不敢相信,
知人知面不知心。
朋友们,不要怪我对你们的防备,
我是逼不得已的。
还有请你们这些男人不要再来打扰我,
我不会认识任何人,也不想在交新的朋友,
因为我有现在这些朋友就够了,
他们才是真正的朋友。

2 条评论:

  1. Sweety~ juz dun care those uncivilize ppl k~ wait i go back must update with me kk~ feel so sad cos everytime there's smt happened i oso dun know~ feel like me this sista so useless cant be wit ya~ promise to take care urself k~ juz ignore them n be urself~ loves~ ❤

    回复删除
  2. thanks my dear..damn angry whn i knew tat!! Ishhhhh..wats wrong with them?! like to gossip abt others!! it's okay my dear, we dont want you to worry at thr mah, You hav to concentrate on study. dont worried, Im fine now..heheee. you mus take care oso ya.. miss you ♥

    回复删除